Pagini

sâmbătă, 25 februarie 2012

Cotlet de porc umplut

 L-as putea numi cotlet de porc umplut dar si impanat. Este foarte simplu de pregatit, dar dureaza cam mult timpul de coacere. Sa va spun ce am folosit:

O bucata de cotlet cu putina grasime 1kg
5 catei de usturiu
cimbru
2 morcovi lungi
1 carnat afumat
ulei , sare, piper

La inceput, cu ajutorul cutitului bine ascutit, am strapuns carnea de porc dintr-o parte pana in cealalta in 3 locuri. Prin "santurile" formate am bagat morcovii si carnatul.
 Cateii de usturoi i-am taiat in doua pe lungine, apoi cu varful cutitului am facut mici gaurele prin care am bagat bucatile de usturoi. Apoi am pus deasupra foarte putin ulei (nu trebuie mult pentru ca are carnea grasime suficienta), am condimentat cu sare, piper si cimbru. Cotletul l-am pus intr-o folie de aluminiu (care apropo, am ajuns la concluzia ca nu este nociva deloc), l-am pus in tava si l-am bagat la cuptor, treapta 2 spre 3, cam o ora si jumatate. Inainte de a inchide focul l-am mai lasat 10 minute fara folie in cuptor, timp in care din cand in cand cu o lingura mai stropeam cu sosul format, peste carne.
 Dupa ce l-am scos, a stat cam 30 de minute sa se raceasca pentru a-l putea taia fara sa se  farame. Se poate servi chiar si ca aperitiv , dar ca si friptura alaturi de garnitura sau castraveti murati (si acum cand scriu imi ploua in gura)



Niciun comentariu: