Pagini

vineri, 16 septembrie 2011

Evenimente noi, aranjamente noi...

Eu stiu ca am luat o pauza mica si nu prea am postat pe aici, dar treaba nu am uitat sa mi-o fac, asa ca trebuie sa va spun ca am avut si ceva evenimente la care am lucrat intens. Din pacate deocamdata nu am poze decat de la un botez la care am contribuit si eu cu o frumoasa ghirlanda pentru cristelnita in care a fost imbaiata fetita. Nu a fost un botez oarecare ci al unei prietene si totodata vecine de-a mea de acasa. O relatie speciala nu exista intre noi, cu toate ca mi-as dori, dar nici nu ne-am uitat una pe alta, si de fiecare data cand ne vedem imi face mare placere sa stau de vorba cu ea. Asa ca intr-o zi mi-a zis ca o sa crestineze fetita si ca ar vrea o ghirlanda pentru cristelnita. Iata ce a iesit. Mie mi-a placut foarte mult, mi-a spus si ea ca i-a placut, sper sa va placa si voua. Aoleu, si sa nu uit, cea mai mare contributie a avut-o bine-nteles scumpa mea cumnatica, pe care o pup si ii multumesc de ajutor!! In curand urmeaza poze si de la celelalte evenimente!

6 comentarii:

Mme. F. spunea...

Coroniţa este superbă! E atât de proaspătă şi delicată... E făcută de tine sau cumpărată?

P.S. Mă bucur mult că îţi place blogul meu :)

Ona spunea...

da, intr-adevar a fost cel mai frumos aranjament de cristelnita pe care l-am facut pana acum, bine-nteles ca a costat ceva bani, dar eu zic ca a meritat.si mie imi place foarte mult!

Sorina Adascalitei spunea...

:) multumim mult din nou!! spre rusinea mea acum ti-am descoperit blogul:) dar sa stii ca it voi fura cateva retete pt ca ce faci tu aici arata intr-un mare fel!!!! te pupam de fapt va pupam pe toti trei!!!

Ona spunea...

te pup sorina, sper ca nu te-ai suparat ca am pus pozele aici cu bebita ta!!! am uitat sa cer permisiunea. blogul este abia la inceput, dar ma fac eu mare.... :) si noi va pupam, mai ales Stefan pe Daria!!

Unknown spunea...

Buna,

Am gasit blogul tau in cautare de idei privind decorarea cristelnitei pentru botezul baietelului meu care este peste 2 saptamani. Cele 2 aranjamente de cristelnita facute de tine sunt superbe si daca imi permiti o sa-ti "fur" ideile :)
Vreau doar sa te intreb cum sunt prinse pe cristelnita?

Multumesc mult,
Mirela

Ona spunea...

Buna Mirela. Norocul meu cu tine, ca asa imi mai amintesc si eu ca am blog, in care nu am scris de peste un an, spre rusinea mea. Hai sa iti spun despre cristelnita. Aranjamentele sunt prinse cu "S"-uri din metal, stii tu... din acelea pe care le avem in bucatarie si punem polonicele si alte ustensile, atarnate de ele. Sper sa fi fost de ajutor. O zi buna!