Pagini

vineri, 24 februarie 2012

Omleta stea


Omleta nu are nimic deosebit in compozitie, dar este deosebita prin aspect. Stiti cum a mancat-o Stefan??? In 2 timpi si 3 miscari. El nu este mare fan oua, fierte nu mananca niciodata, dar am rabdare si sper ca va manca la un moment dat, dar cand a vazut omleta asta cred ca papilele lui gustative au luat-o razna. Avand in vedere ca i-am facut-o lui, am pus foarte putin ulei la incins. Mai intai am pus forma in tigaia incinsa iar in mijloc am turnat cateva picaturi de ulei.
 Intre timp am batut un ou cu cateva fire de marar si putina sare.
 Am turnat oul in forma de silicon, am lasat-o la foc mic sa se coaca pe o parte, apoi am intors-o si pe partea cealalta foarte repede ca sa nu stric modelul si am lasat-o inca putin.
 Am pus steluta pe o farfurie, am scos forma de silicon (s-a desfacut foarte repede) si am ornat-o pe placul piciului. Cu toate ca omleta cu marar nu este o mancare spectaculoasa, mie mi-a placut intotdeauna, a lipsit ceapa verde , dar vine ea si primavara!!

Enjoy!

Niciun comentariu: