Pagini

joi, 23 februarie 2012

Somon marinat cu iaurt

 Eu sunt innebunita dupa peste, dar din pacate il fac destul de rar pentru ca doar mie imi place, si mai nou si lui Stefan. Cred ca de acum inainte voi face cel putin odata pe saptamana, pentru ca este foarte sanatos dar si bun, iar bebelu` meu sigur are nevoie de astfel de carnita. De data asta am ales o bucata marisoara de somon file, pe care am pregatit-o foarte simplu, cred ca asta este si motivul pentru care a iesit foarte bun. Avem nevoie de:


1 file somon (poate fi orice alt peste)
50 gr iaurt
1 catel de usturoi 
zeama de la o jumatate de lamaie
sare
piper
 Se amesteca toate ingredientele intr-un castronel iar cu o spatula intindem compozitia peste peste, pe ambele parti. Se acopera si se lasa la frigider cel putin 30 de minute. Eu de obicei las marinatele chiar peste noapte.
 Intr-o tigaie teflonata si incinsa am asezat peste si l-am pregatit cam 2-3 minute pe o parte si 2-3 minute pe cealalta parte.
 Am mai facut o marinata de iaurt identica cu cea cu care am uns pestele doar ca de data asta am consumat-o ca atare langa peste. Se putea inlocui cu niste legume, dar nu am mai avut rabdare sa le fac, mirosea prea bine pestele iar Stefan se mai invartea si el pe langa mine ca ii era foame. Oricum, a iesit super bun... Cu cat e mai simplu, cu atat e si mai bun

4 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Si noua ne place foarte mult.Este grozav.Numai bine.

Ona spunea...

am facut si a doua oara, dar am facut cu pangasius, cu toate ca nu e un super peste, dar era pofta mai mare!!

Sorina Adascalitei spunea...

Hmmm....arata ffffff bine...pe asta sigur sigur o fac!!!

Ona spunea...

E bun rau si poti sa o adaptezi pentru bebita!!! sper sa ii placa pestele!