Pagini

joi, 23 februarie 2012

Chiftelute de pui la cuptor



Aceste chiftelute mi se par a fi unul dintre cele mai bune aperitive mai ales pentru copii. Sunt foarte gustoase, nu sunt imbibate in ulei si sunt sanatoase. Vor fi destul de des intalnite in casa noastra mai ales ca lui Stefan ii plac foarte mult. Cred ca data viitoare voi face si sos marinat la ele, o sa-i cer reteta lui tata (ca el se pricepe cel mai bine la chiftele marinate) si o voi impartasi tuturor. Si acum reteta...


INGREDIENTE:
1 pietp de pui
1 ceapa
1 morcov
1 cartof
1 ou
3 catei de usturoi
1 legatura patrunjel (merge si una de marar, dar eu nu am avut)
1 lingura pesmet
1 lingura gris
2 felii de paine inmuiate in lapte
2 linguri de ulei
sare, piper si alte condimente preferate, dupa gust




 Am pus in robotul de bucatarie toate ingredientele, mai putin carnea si condimentele, si le-am mixat bine.



 Separat am tocat si carnea tot in robotul de bucatarie si am amestecat-o cu ceapa, pesmetul si grisul, si legumele tocate.


 Se acopera castronul cu compozitia si se da la frigider pana cand se incinge cuptorul
 In tava cuptorului am pus hartie de copt si cu lingura am pus compozitia si am aplatizat-o pana a prins forma ovala sau rotunda. Le-am tinut 15 minute pe o parte si apoi le-am intors pe partea cealalta si le-am mai tinut 15 minute




 Cam asa ar trebui sa arate dupa ce le-am scos de la cuptor. Mie mi-au iesit cam 22, depinde de marimea lor.


Am facut si a2a oara, dar au iesit mai brunete, tot bune au fost!

2 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

La cuptor sunt super bune.Cateodata mai calc stramb si le mai prajesc.Pup!

Ona spunea...

Intotdeauna ce nu avem voie e mai bun, dar avandu-l pe baietel ma gandesc (aproape) intotdeauna sa gatesc cat mai sanatos. pup si eu!!