Pagini

luni, 6 februarie 2012

Chec de ciuperci

Dupa cum am promis, o sa postez cateva dintre retele pe care le-am facut de Sf. Ion. Incep cu checul de ciuperci la aperitiv.
Ingrediente:

- 3 oua
- 1 cutie de ciuperci (sau aprox. 400 gr. ciuperci proaspete)
-3 cepe taiate cubulete
- 100 gr. faina
- 100 gr smantana
- 1 legatura mare de marar
- ulei, sare, piper

Se pune la calit ceapa, apoi, se adauga ciupercile cu putina apa si se lasa sa se inabuse bine. Apoi se iau de pe foc si intr-un castron se amesteca cu galbenusurile si mararul tocat. Se potrivesc de sare si piper.
Se adauga smantana.
Albusurile se bat spuma, se adauga ciupercile si apoi faina. Se amesteca incet cu miscari de jos in sus si avand grija sa nu se lase compozitia. Se tapeteaza o forma cu ulei si faina si se rastoarna compozitia in ea. Se da la cuptorul incalzit inainte, aproximativ 50 de minute, pana se rumeneste. Nu deschideti usa cuptorului in primele 30 de minute pentru a nu da inapoi.
Se lasa sa se raceasca apoi se taie felii.
Eu am fost nevoita sa fac doua tavi in aceeasi zi pentru ca pe prima s-a intamplat sa mi-o manance niste musafiri simpatici aparuti din senin si pe care nu prea aveam cu ce sa-i servesc. Asa ca am fost nevoita sa mai fac o tava pentru invitatii din ziua de Sf. Ion. Reteta am luat-o de pe blogul plin cu bunatati


Niciun comentariu: