Pagini

luni, 12 decembrie 2011

Mere coapte cu nuci

 Pe ultima suta de metri postez si eu reteta care participa la concursul orgazizat de Iza si pastaidevanilie.ro
Doar asa sa las si eu lenea deoparte si sa mai scriu cate ceva (si am atatea de spus...). In fine, nu am ales o reteta cine stie ce complicata, dar se potriveste perfect cu tema. Cred ca in perioada asta a anului toata lumea face mere coapte cel putin odata. De obicei le fac altfel pentru ca Stefan nu prea are voie nici cioco si nici nuca, dar in seara asta am facut o exceptie si i-am dat si lui. Asadar...
Ingrediente:
- 8 mere golden
- un pliculet de zahar vanilat
- o lingurita de scortisoara
- o lingura zahar tos
- miez de nuca
- nutella
Se spala bine merele si se scobesc. Se amesteca zaharul vanilat, zaharul tos si scortisoara.

Amestecul de zahar si scortisoara se pune in scobitura facuta la mere si se aseaza intr-o tava.

Adaugam nutella si miezul de nuca. la un mar am pus miezul de nuca pisat ca asa a dat comanda domnul sot.
Se preincalzeste cuptorul si se baga merele la copt cam 40 de minute.

Sper sa va placa. Lui Stefan am crezut ca i se apleaca de la ele, mai ales ca nu a mancat niciodata cu cioco.


2 comentarii:

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Cat de bine arata!

Ona spunea...

multumesc! au fost si bune :)