Pagini

marți, 20 septembrie 2011

Pizza cu blat de paine

Ete ca azi a venit un prieten pe la noi si am zis sa fac ceva de papa, ca doar nu puteam sa las omul asa... pe uscat. Si uite-asa a iesit o pizza cu paine. Am facut-o cu miez de paine pentru ca nu-mi iese niciodata cu blat. Asa ca am aplicat metoda mamei si am "inventat" eu blatul. Ingrediente:
- aproximativ 10 felii de paine
- 250 ml suc de rosii - o lingurita cimbru
- 200 gr kaizer
- 200 gr cascaval
Am pus mai intai in tava o hartie de copt iar peste ea am asezat miezul de paine in asa fel incat sa nu ramana niciun loc gol.
Pe deasupra am intins cu o lingura sosul de rosii si am presarat cimbrul.
Apoi am adaugat felii de kaizer si cascaval ras. Plus o inimioara stramba si picanta rau!!
Am bagat tava la cuptor , pozitia 4 timp de 10 minute. S-a cam rumenit saraca pizza , dar a fost destul de buna, a tinut de foame :)

Niciun comentariu: