Pagini

marți, 28 februarie 2012

Chiftelute marinate





Chiftelute facute la cuptor de aici au avut si o alta intrebuintare, nu doar la meniul de dimineata al lui Stefan. Am facut un sosulet bun bun la ele si am mancat toti.

Avem nevoie de urmatoarele ingrediente:
aproxinativ 15 chiftelute
1 ceapa
1/2 L suc de rosii
1 lingura cu varf de faina
2 linguri otet
2 pahare apa
ulei
marar
sare, piper

Punem ceapa la prajit in 3 linguri de ulei si o lasam pana se inmoaie apoi adaugam cele doua linguri de otet
 Intre timp pregatim sosul: amestecam intr-un castron sucul de rosii, faina, sarea si piperul.
 Dupa ce am pus otetul peste ceapa, adaugam rentasul pregatit si cele 2 foi de dafin. Amestecam putin si adaugam 2 pahare de apa fiarta inainte.
 Spre final, cam cu 5 minute inainte de a opri focul, adaugam si chiftelutele
 Dupa ce am oprit focul adaugam si mararul spalat si tocat

Sa aveti pofta!!

2 comentarii:

alinainbucatarie spunea...

buna idee cu chiftelutele la cuptor....foarte sanatoase , mai ales pentru copii....o sa le incerc si eu.....foarte bine arata

Ona spunea...

alina aici gasesti reteta completa pentru chiftelute la cuptor : http://preocuparidecasnica.blogspot.com/search/label/Chiftelute%20de%20pui%20la%20cuptor si eu tot cu gandul la baiatul meu le-am facut, sa nu fie naclaite in ulei.