Pagini

miercuri, 13 iulie 2011

Orez cu curry si ficatei marinati

Avand in vedere ca eu gatesc aproape in fiecare zi, si astazi am ceva nou la programul de bucatareala: Orez cu curry si ficatei marinati.

Pentru ficateii marinati am folosit urmatoarele ingrdiente:

-Aproximativ 500 gr ficatei de pui
-sos de soia - 6 linguri
-usturoi - 12 catei

-otet de vin - 5 linguri

-ulei de masline - 3 linguri

-piper macinat

-foi de dafin

Se amesteca ingrdientele pentru marinata: sosul de soia, otet, piper, 2-3 frunze de dafin, 4 catei de usturoi feliute. Se adauga ficateii si se pun la frigider cel putin o ora. Eu i`am tinut cam 8 ore.

Se pune restul de usturoi la incins, in ulei, se adauga ficateii cu tot cu marinata. Se pun la fiert si se acopera cu capac. Se lasa la inabusit aproximativ 15 minute, amestecand din cand in cand. Aproape de final , se da capacul deoparte si se lasa ficateii sa se rumeneasca 2-3 minute.

Orez cu curry:

-Orez - 1 pahar

-ulei - 1 lingura

-1 ceapa mare

-1 morcov mare

-un pumn de mazare

-1 ardei gras rosu

-2 lingurite de curry

-sare

-piper macinat

Intre timp se pregateste si orezul cu curry. Se taie ceapa, morcovul si ardeiul si se pun in uleiul incins impreuna cu mazarea. Dupa aproximativ 5 minute se adauga si orezul. La un pahar de orez eu am pus 4 pahare de apa. Cam asta este de obicei masura mea. Cu vreo 10 minute inainte de a inchide focul , am adaugat si linguritele de curry, sarea si piperul.

Ficateii marinati se servesc alaturi de orezul cu curry! Pofta buna!


Niciun comentariu: