Pagini

miercuri, 21 septembrie 2011

Ratare

Azi am baut cafeluta singura. Am zis hai sa ma mai chinuie talentul putin si sa mai fac "un desen in cafea". Surpriza... esec total. Din cauza faptului ca tubul de topping are gaura cam larga, acesta este cam greu pentru spuma de lapte si nu poate pluti deasupra decat maxim 10 secunde. Pana am scos eu scobitoarea, pana am facut modelul si pana am facut si pozele (cu telefonul, ca aparatul foto a luat-o razna) mi-a cazut modelul in cafea, asa ca jumatate a iesit in poza si jumatate a intrat in cafea. Oricum , azi a fost mai buna ca am savurat-o cu biscuiti populari luati de la Stefi. O sa mai incerc alt model zilele urmatoare si poate imi gasesc si alt recipient pentru topping.

2 comentarii:

Alina spunea...

Foarte frumos! Te felicit din suflet.... sunt foarte frumoase modelele. Eu nu beau cafea, dar o sa incerc sa fac si eu un model pentru sotul meu!

Ona spunea...

te invat eu cum... secretul este sa iti iasa bine spuma de lapte. o zi buna!!