Pagini

marți, 27 septembrie 2011

Nunta Laura si Piticu`

Sambata noapte mi-a facut mare placere sa lucrez la 2 buchete si 2 lumanari comandate de o scumpa miresica foarte simpatica. Initial ar fi vrut sa aibe la nunta ei hortensii mov. Doar ca in perioada nuntii ei transporturile de flori au fost blocate in vama (treburi politice) si bine-nteles ca la piata nu au mai venit florile. Cand am plecat la cumparaturi, am luat-o si pe ea cu mine sa isi aleaga singura floricelele. In total am luat in jur de vreo 160 de fire de trandafiri pentru ca nu am gasit hortensii, din care au iesit minunatiile, de care sincer eu sunt mandara. Inca nu am apucat sa aflu si parerea ei. Din pacate nici florile alese de ea nu au fost foarte proaspete si pe marginile petalelor s-au vazut ceva defecte. Pentru buchetul ei am folosit in jur de 20 de trandafiri roz din soiul rose charlston (roz cu verde) si 5 fire de trandafiri fucsia. Nasica a avut buchetul din 20 de trandafiri roz (rose aqua!) si 5 fire de minirose albe. Lumanarile au fost foarte interesante pentru mine pentru ca nu am folosit niciodata culoarea aleasa de ea. Au fost lumanari cu model pe bila si la fiecare am folosit 40 de trandafiri si 10 minirose. Trandafirii au fost de culoare roz ca la buchetul ei si un mov foarte interesant (rose amnesia). Era un mov turbat, un mov-gri i-am spus eu. Oricum foarte frumos. Minirosele au fost albe, portocalii si galben cu rosu. Printre ele am pus in loc de verdeata frunze de la trandafiri pe care le-am indoit pentru ca mi s-au parut mie ca prea zburau varfurile in sus. La final am decorat lumanarile cu frunzulite de tipirig si banda mov. Pe langa lumanari de buchete, au mai fost 6 cocarde, inca 3 minibuchetele pentru domnisoarele de onoare si un aranjament de masina pe care l-am facut din trandafiri, crizantema, gerbera, floarea miresei si ceva verdeata. Florile pentru decorul masinii le-am avut aduse de ea de la cununia civila. Sper sa va placa si voua la fel de mult cat mi-au placut si mie.
Buchetul nasei
Buchetul miresei


Buchetele domnisoare

Lumanari

Miresica

Masina

Niciun comentariu: