Pagini

joi, 15 septembrie 2011

La mare - Mangalia

Era sa uit sa povestesc cel mai important lucru din vara asta. In pauza pe care am avut-o am dat o fuga si pe la mare. Am stat in zona de sud a litoralului, mai exact la Mangalia. Acolo ne-a oferit cazare doamna Aura, o doamna foarte simpatica si vorbareata. Am gasit-o pe internet, nu ne-a recomandat-o nimeni, dar nu regret nicio secunda ca am fost la ea. In primul rand a fost foarte ieftin, 60 RON camera/noapte. Era o curatenie "de lingeai miere". Noua ne-a convenit sa stam acolo pentru ca era la intrare in mangalia si in apropiere era plaja de la Saturn. Dar in apropiere, pe o raza de 5 km cred ca erau cel putin 5 statiuni: Saturn , Venus, Cap Aurora, Jupiter si Neptun. Mai era si Olimpul, dar putin mai departe. Noi am facut plaja la Saturn (pentru ca era foarte aproape) si la Neptun (pentru ca suntem innebuniti dupa plaja de acolo). Mancarea a fost foarte ieftina, meniuri cu felul 1 si felul 2 intre 13 si 17 RON depinde unde mancai si ce ti se mai oferea pe langa. Din cate am inteles anul asta s-ar fi dat in folosinta si soseaua care duce de la Mangalia la Neptun, noi habar nu aveam ca exista asa ceva pentru nu fusesem niciodata acolo. Oricum am fost foarte incantati pentru ca se parcurgea foarte repede drumul asta si toate statiunile erau aproape. Drumul era ca-n palma , sa speram ca va ramane asa, pentru ca arata foarte bine. Plajele erau pline, oamenii se distrau , la fel si stefan al meu care a stat aproape non-stop in apa. La inceput a fost destul de reticent, dar apoi a inceput sa-i placa, intra putin si cand venea valul fugea repede repede. Cu ocazia concediului am reusit sa-l fac pe stefan sa manance orice si cat trebuie. De fapt eu nu i-am facut nimic, asa a vrut el sa fie, iar de cand am venit de la mare nu a mai fost deloc bolnav. De obicei el se bolnavea cel putin odata pe luna, nu foarte grav, dar suficient cat sa ne tina in tensiune si sa ne oblige sa o stresam pe dna doctor. Am prin si zile bune dar si una urata, dar nu ne pare rau, pentru ca asa am reusit sa renuntam la soare si la plaja pentru a face si altceva, adica sa mergem sa ne plimbam prin port. Auzisem si noi ca Mangalia are port :D si am zis "hai sa vedem si noi ce e acolo". Cand ajungem, surpriza mare: Mangalia avea un port absolut minunat, renovat si atractiv. Ma asteptam sa vad niste barci "parcate" si atat, dar am gasit un port reabilitat si modernizat. Foarte frumos si impresionant a fost. Dar cum va spuneam , a fost vreme urata si doar ne-am plimbat pana la far si inapoi. De pe faleza am vazut niste valuri imense, in poze nu se vad, dar daca erati acolo, credeti-ma ca sigur ati fi fost impresionati. Pana la urma am fugit repede inapoi pentru ca a inceput ploaia, asa ca am plecat ianpoi acasa. La anul, daca nu plecam in afara tarii, sigur o sa mergem tot aici si cam 90% o sa pastram si cazarea pentru ca am fost destul de multumiti. Era sa uit sa va povestesc si despre Balta Saturn unde era o familie de lebede foarte comunicative si simpatice. Balta e pe soseaua dintre Saturn si Venus pe partea stanga. Mai jos postez si poze cu Stefi la plaja si cu portul. Merita sa mergeti sa-l vedeti si sa va plimbati. Domnul sot a facut si o plimbare cu barca in larg. Cica i-a placut.

Niciun comentariu: