Pagini

luni, 13 februarie 2012

Cupcakes cu fulgi de cioco

 Cu ocazia Zilei Indragostitilor, draga mea prietena Iza organizeaza un concurs dulce si colorat, tema fiind Cupcakes - americaneste, varianta romaneasca - briose. Bune, foarte bune oricum ar fi ele si in orice combinatii posibile. Ea zice ca ar fi trebuit decorate in ton cu tema data, eu nu prea am reusit ca nu am gasit prin casa ustensilele necesare. Dar m-am descurcat cu ce am avut, si ciocolata e romantica , nu? :)
Si acum sa trecem la pregatit briose:
Ingrediente (pentru 12 briose) :
-2 oua
-250 gr faina
-150 gr zahar pudra
-1 baton de vanilie (primit de la concursul trecut :D )
-coaja de portocala rasa
-1/2 plic plaf de copt
 -30 gr ciocolata rasa
-125 mil ulei
-75 ml lapte
-50 grame ciocolata alba
 
Se amesteca cu lingura intr-un castron toate ingredientele uscate, se adauga ouale  laptele si uleiul
 si se amesteca cu mixerul 3-4 minute.
 Se adauga in compozitie ciocolata rasa , miezul din batonul de vanilie si coaja de portocala rasa si se amesteca cu un tel.

 Compozitia se imparte egal in cosuletele de briose si se ajeaza pe tava. eu nu am tava de briose asa ca le-am pus direct in tava cuptorului. Se tin la cuptor in jur de 25 de minute la treapta 3. Ciocolata alba am topit-o in cuptorul cu microunde si am ornat briosele cu ea si cu topping de ciocolata


Niciun comentariu: