Pagini

miercuri, 13 iulie 2011

Un premiu pentru Stefan

Cu toate ca premiul l-am primit eu, sigur ma va ajuta foarte mult la educatia, ingrijirea si cresterea corecta a lui Stefan. Aproximativ cu o luna in urma am participat la un concurs care avea ca premiu o carte oferita de Editura All si unul din blogurile mele preferate http://lipicilapici.wordpress.com/: "Ai grija de copilul tau". Am apucat doar sa citesc cuprinsul. Este extraordinara si sunt sigura ca voi apela la ea foarte des. Mereu am zis ca nu`mi voi creste copilul "dupa carte" dar aceasta m-a convins sa o deschid. Iata si o mica prezentare a cartii: "Aceasta carte este un ghid ilustrat pentru parinti despre ingrijirea medicala completa a copilului. Pe langa abordarea celor mai frecvent intalnite accidentari, alergii, boli ale copilariei, acest volum ofera cele mai recente informatii despre vaccinari, medicamente, obezitatea la copil si mentinerea unei greutati sanatoase etc. Este o carte plina de sfaturi utile, care nu trebuie sa lipseasca din nicio biblioteca." Va multumesc din suflet. Sunteti minunati!

Niciun comentariu: